Strona główna / Dzieci zdrowe / Wiedza / Jak rozmawiać, żeby się zrozumieć – o komunikacji z rodzicem i pacjentem

Jak rozmawiać, żeby się zrozumieć – o komunikacji z rodzicem i pacjentem

Autor: Dr hab. n. med. Wojciech Feleszko

Feleszko

Czy wiesz, że sprawna komunikacja z pacjentem ma pozytywny wpływ na powodzenie postępowania leczniczego?

Zobacz materiał „Jak rozmawiać, żeby się zrozumieć – o komunikacji z rodzicem i pacjentem”, w którym Dr hab. n. med. Wojciech Feleszko i dr n. med. Justyna Tymińska przedstawiają najważniejsze fakty i podstawowe zasady komunikacji z pacjentem.

Eksperci dzielą się również praktycznymi wskazówkami, m.in.:

  • co różni komunikację z pacjentem w ramach opieki POZ od tej na oddziale szpitalnym?
  • czy internet to wróg czy przyjaciel w kontakcie z pacjentem?

Zapraszamy do obejrzenia materiału.

1. Skuteczna komunikacja z pacjentem – dlaczego to takie ważne?

2. Komunikacja z rodzicami pacjenta w gabinecie POZ

3. Skuteczna komunikacja i edukacja rodziców/ pacjentów w mediach społecznościowych

4. „Dr Google – wróg czy sprzymierzeniec w rozmowie z pacjentem?

5. Komunikacja z rodzicami pacjenta na oddziale szpitalnym – na co zwrócić uwagę?

6. Pacjent roszczeniowy – czy na pewno?

7. Przestraszony rodzic w gabinecie lekarskim

8. Wybory pacjentów podyktowane stylem życia

9. Rodzic pacjenta dominujący rozmowę w gabinecie – jak sobie poradzić?